Goedemorgen,
Oef, dit is nog best spannend. Ik heb beloofd het goede voorbeeld te geven om de laatste 60 dagen van dit jaar te rocken. En ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor. Ik vind het spannender dan elke week een column jullie kant op slingeren. Er zijn ook niet veel mensen die denken dat het al een goed idee is om dit nu al met jullie te delen. En ik ga het toch doen. Omdat dat hoort bij al die lessen en onderwerpen die ik de afgelopen jaren beschreven heb.
Er is niet een grote knal van een lancering en dan glansrijk succes. Je maakt iets, gooit het de wereld in om er reactie op te krijgen. Op basis van die feedback ontwikkel je het steeds verder en verder totdat je momentum krijgt. Je kunt dus vaker lanceren dan je denkt.
Ik moet gewoon die eerste stap zetten. Ondanks wat tegenslagen en het feit dat ik er nog niet 100% klaar voor ben. Want daarmee maak ik het tastbaar. Van concept naar realiteit.
100% klaar ben je er toch nooit voor, en het gaat erom te blijven groeien en ontwikkelen. De eerste versie van iets is nooit perfect. Nike noemde zich eerst nog Blue Ribbon Sports en verkocht alleen ingekochte schoenen uit Japan vanuit een oude auto langs de atletiekbaan.
SuitSupply had alleen een shop aan de A1 bij het benzinestation, daarna zijn ze verder ontwikkeld, gegroeid.
De voorbeelden zijn beide in de kledinghoek, dat kan geen toeval zijn. Dat is het ook niet.
Ik presenteer:
Chateau Katoen
Een collectie sweatshirts voor echte wijnliefhebbers. Vanaf nu draag jij je favoriete druif trots op de borst.
Is het al af? Nee. Heb ik al samples binnen? Nee. Is er al een logo? Nee.
Maar maak je geen zorgen dat gaat er allemaal komen de aankomende maand(en). Er zijn immers nog 53 dagen te gaan tot het einde van het jaar.
Wil je dit steunen en daarmee een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Chateau Katoen? Dat kan, graag zelfs. Als early adapter krijg je gratis verzendkosten met de code: schoponderjekont
Deel het ook vooral met je wijnvrienden. Die willen dit.
LYLT
Lekker links om over te lullen tijdens de lunch
Dit is muzikaliteit. Hoe ze van een nummer dat de meesten voor het eerst horen een waanzinnige jazz-versie kunnen maken. Wat een creativiteit. Let ook even op het moment dat ze met elkaar overleggen over hun aanpak. Iedereen is gelijk en elk idee zorgt voor een uitspatting van het volgende idee. Top versie.
Dit is een leuke reclame van Marktplaats, keurig op tijd voor de feestdagen.
Lekker non-alcholische aperitief: Botivo
Freestyle chat app Daze, laat je chatfeed er vrolijk, dynamisch en nieuw uitzien. Het is een kwestie van tijd voordat dit appje gekocht wordt door Snapchat.
Orthodoxe Joden uit New York die dance muziek maken? Sounds great.
De Amerikaanse verkiezingen komen eraan en de strijd wordt grimmiger. Zo bericht WIRED dat het Facebook algoritme de extremistische groeperingen die bij elkaar komen versterkt, terwijl ze plannen beramen om de verkiezingen in de war te gooien. The Washington Post meldt dat Elon Musk’s America PAC misleidende Harris advertenties plaatst om kiezers te misleiden.